Sider

this is London

05 november 2011

Jeg har ikke haft mit kamera i London, de få billeder jeg med hjem ligger på min telefon og "indeholder" elever. Tilgengæld har jeg købt en bog "this is London" som er en gammel klassisk børnebog, der er blevet genoptrykt. Den har vist Alberte og Holger rund i London. I går og i formiddags har vi fra sofaen  været i undergrunden,  i zoologisk have, på pub, set Buckingham Palace og nydt de forskellige etniciteter, som er en af de ting jeg elsker ved London.
I skal da også have lov at se Jer omkring i en af mine absolutte yndlings storbyer.
Som i bogen vil jeg slutte med ordene " And at the end of your picture of London there should come a mention for that faithful friend, your umbrella! Because this is London"
Vær så god!






5 kommentarer:

  1. Ja, hvad skal du bruge billeder til, når bogen viser det hele? Den er skøn. Lækre illustrationer.

    SvarSlet
  2. Den bog har jeg også den er så fed

    SvarSlet
  3. Hej Malene
    Jeg savnede nu lidt mit kamera, men ja bogen er skøn, jeg kan gå helt amok derovre i bøger, det er godt jeg kun måtte have 15 kg i min kuffert :9

    Hej Diane
    jeg kunne altså heller ikke stå for den og det har været en ret hyggelig måde at snakke om turen på med mine børn.

    SvarSlet
  4. Den er fin...og tillykke med fødselsdagen...;)
    Hej fra Maja B

    SvarSlet
  5. Den ser skøn ud, den bog! Håber at du nød turen og også fik slappet lidt af :)

    Kh Mette

    SvarSlet