Sider

playmobil

06 juli 2012

Vi er til Playmobil her i huset, og det har jeg været snedig nok til at understrege så mange gange at Playmobil har været så søde at sende Alberte og Holger en gave hver. Faktisk er det ved at være længe siden, lige da vi kom hjem fra Italien blev Holger syg. Jeg måtte tage barnets første sygedag og så ellers tage på teamdage med mit arbejdsteam og lade Thomas om den syge Holger. Meget meget passende kom den rare postmand med en pakke. Pakken var fra Playmobil og så var der underholdning. Jeg har glemt at få skrevet om det, men der har været leget med med det nye playmobil, ikke mindst i dag, hvor det kom frem sammen med alt det andet de efterhånden har fået samlet sig.
Nu har vi ferie og på vejrudsigten ser det ud til at vi kommer til at lege meget mere med det i sommerferien.

2 kommentarer:

  1. Herhjemme leger vi også helt vildt med Playmobil... Vi besøgte Playmobil Funpark for nogle år siden i Nürnberg - det kan varmt anbefales... Du kan se det på min blog, hvis det har interesse. Og hvor er det flot at I sådan får gaver derfra ;0)
    Kh Eline

    SvarSlet
  2. Hej, jeg kender ikke den park, men det må undersøges, jeg kigger ind til dig, Tak for tippet:)

    SvarSlet