Sider

pinse og have

20 maj 2013

Her har pinsen budt på haveliv. Jeg har tidligere løftet sløret for at det ikke er min yndlingsbeskæftigelse. Jeg er udpræget udemenneske, men bestemt ikke havemenneske, ihvertfald har jeg det bedst med havearbejde i små doser.
Når man har det sådan, kan man sige det er en anelse dumt at anskaffe sig 1000 kvm der skal holdes. Men det har jeg gjort og en sommerdag som i lørdags var det helt okay.
Jeg synes også havelivet er helt okay, når Holger som i morges, slet ikke kunne vente på at komme ud at se om de ærter han såede i går, mon var spiseklar.  Alle børnebuketterne ville nu også være svære at undvære, det er jo rene kærlighedserklæringer.




 










7 kommentarer:

  1. Vi kunne godt bruge flere blomster i haven, med to pigebørn i hjemmet. Jeg misunder de fine kærlighedserklæringer som du har fået :)

    SvarSlet
  2. Skønt med børnebuketter, det varmer. Min datter er efterhånden ved at have lært, at man ikke kun skal bringe hovedet af blomsten med ind, det har været ret svært for mig, at få dem til at overleve bare et enkelt døgn ;-)
    /tina

    SvarSlet
  3. Børnebuketter er fantastiske! Jeg fik en i i forgårs og vupti var haven støvsuget for blomsterhoveder.

    SvarSlet
  4. Åh at have en have må bare være det skønneste!!

    SvarSlet
  5. Jeg elsker at være i haven - det er ren terapi for mig. Blomsterbuketterne er også en dejlig ting ved at have en have.

    SvarSlet
  6. Seems as though my phone has decided tο worκ ρroperly this week, I can finally reply.
    If I can say, I ωould not bother myself.

    Alѕo visit my website ... fast cash advance loan

    SvarSlet
  7. Smukke blomster og vaser, Heidi :)

    SvarSlet