Sider

Tillykke med fødselsdagen

05 november 2009

jeg har fødselsdag i dag og jeg blev traditionen tro vækket af Alberte og Thomas, bare ikke lige på den måde jeg havde håbet på. Klokken 3 i nat kaldte Thomas ude fra badeværelset, han skulle have hjælp til en syg pige. Uden at gå i detaljer kan jeg fortælle at der skulle bades og lægges rent på sengen. Mens jeg står i.... til op over begge ører smiler min søde mand og siger "nå men tillykke med fødselsdagen"
Så er det jeg tænker, at det er ligesom om tingene har forandret sig en smule siden dengang fødselsdage handlede om ren forkælelse og cafebesøg.
Men hvad pokker familielivet har mange charmer og måske bliver jeg ikke forkælet i dag, men jeg vil også hellere bruge min dag på at forkæle Alberte, som jeg synes er blevet så stor så stor, men i dag er hun lille og vil gerne have hjælp til alt og det vil jeg nyde i fulde drag.

1 kommentar:

  1. Hej Lykkeand..
    Sikke en skidt start på en stor dag...
    Du ønskes rigtig rigtig mange gange tillykke med din fødselsdag, jeg håber at du kan hygge dig og at der findes nogle derude der tager sig lidt af dig og som aer dig lidt på kinden..(ellers kommer jeg når det lokale banko er færdigt) jeg har bestilt en gave til dig, som du må bruge når du kan og har behov...Hvad det er må vente lidt endnu...ÆRigtig mange gange tillykke med dagen fra os i Hald.

    Aller kærligst
    Janet

    SvarSlet