Sider

projekt pigeværelse

09 maj 2011

her kommer billeder fra Albertes værelse, det har egentlig stået som det står nu siden påsken, men jeg har ikke villet vise frem for vi er endnu ikke helt færdige, men ved I hvad? der kan gå længe inden vi bliver det, så vær så god, her kommer vores bud på hvordan man får mange funktioner ind på et lille værelse  (tapetet er fra URBISjeg advarer der er ret så mange billeder








Ja I tror det nok ikke, men I slap faktisk billigt, jeg kan ikke uploade flere billeder, men bare vent, jeg vender frygteligt tilbage...

53 kommentarer:

  1. Wow Heidi, det ser bare helt aldeles fantastisk ud!!! Sejt tapet!!

    Kh Anne

    SvarSlet
  2. Hold nu op ... hvor er det fedt! Det ser vildt godt ud. Fantastiske detaljer!

    SvarSlet
  3. Hold da helt op... det er godt nok en heldig pige der bor der. Det ser super godt ud... er vild med tapetet.

    SvarSlet
  4. Wow hvor er det fedt og meget nytænkende! Jeg har aldrig set noget lignende. De to "værelser" under sengen er sjove, jeg tænkte straks på et dukkehus. Fedt, fedt, fedt!
    Vist heller ikke et projekt for en hvilken som helst gør det selv mand. Ros til Thomas!

    SvarSlet
  5. Det er jo det vildeste værelse. Hvor er det fin - jeg vil også have en mand, som kan finde ud af at arbejde i træ. Det ser virkelig fint ud Heidi:)

    SvarSlet
  6. OMG det er da det sejeste værelse! Hun har jo sin egen lille garderobe og arbejdsplads og hele molevitten:) Sejt.
    Og tak for din hilsen gennem Janet!

    SvarSlet
  7. Det er så fint, så fint! Så mange gode detaljer. Og Holger på vej op af den farlige trappe ;)

    SvarSlet
  8. Det ligner jo et helt dukkehus...det er skønt med skønt på...flere billeder nu, tak...;)

    SvarSlet
  9. WOW siger jeg bare... Det er for fedt!

    SvarSlet
  10. Jeg blev altså snydt i første omgang og troede faktisk det var et dukkehus ;) Det er mega sejt og meget unikt.

    SvarSlet
  11. hold op Heidi hvor er det fedt og gennemtænkt. Super cool, kan slet ikke få nok billeder gå bare amok:-)

    SvarSlet
  12. Laver I dem også i voksen størrelse?
    - For dér vil jeg gerne bo!

    SvarSlet
  13. HOLD DA HELT FERIE!!!!
    Wow, hvor er det fedt. Det er det vildeste og lækreste børneværelse jeg til dato har set. Så gennemtænkt og fyldt med lækre detaljer. Endelig flere billeder :-)

    SvarSlet
  14. det er bare så flot så flot.. hvem der bare havde en snedker i nærheden!

    SvarSlet
  15. Shit, det var sykt kult! Digger, digger tapeten :)

    Trodde også først det var et dukkehus, hihi

    SvarSlet
  16. I er da bare de sødeste søde i hele verden TAK :)

    SvarSlet
  17. FEDT FEDT FEDT!! Jeg elsker det! Og tapetet er lige i øjet!

    SvarSlet
  18. :O !!!!!!! OMG det var LEKKERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! såå flott det ble!

    SvarSlet
  19. Hold op hvor er det bare SUPER fedt!!! Jeg vil også gerne se flere billeder? Er der seng "ovenpå"?

    SvarSlet
  20. FEDT FEDT FEDT! Hvor er det hyggeligt med dukkehusstemning under:-)

    SvarSlet
  21. HVOR ER DET FEDT KREATIVE SEJE DIG, HEIDI!!!! Hvor er det blevet rigtig rigtig godt! Dejlige billeder

    SvarSlet
  22. Wow, jeg er helt målløs. Jeg blev også snydt i første omgang, og troede det VAR et dukkehus. Kæft, hvor er det fedt lavet ;)

    SvarSlet
  23. Ja man skulle jo ikke ha giftet sig med en jordbrugs økonom..måske han kunne lave lidt regneark hos dig og så kan Thomas komme ud og bygge hos mig??? Det lyder da som en fantastisk ide ik? Men måske du kan følge med tapetsere...ih hvor må alberte være lykkelig for hun har da det dejligste ever...mon jeg tør tage Agnes med derud?

    SvarSlet
  24. Det er da for fedt det værelse, vis du bare flere billeder af det;-)

    SvarSlet
  25. SHIT det er for COOL. Blev helt selv i tvivl om det var et dukkehus de første par billeder. Men nej, om misanten det ikke er for real.
    Det er da for COOL.

    Klap Jer selv på skulderen!

    SvarSlet
  26. Sikke et übercool værelse I har fået lavet til heldige Alberte! Jeg ser også gerne på flere billeder derfra:)

    SvarSlet
  27. hei på deg. og for et fantastisk barnerom. jeg ble helt målløs så kult og vakkert det var. WAO!
    takk for hyggelig hilsen inne hos meg, og jeg er så glad fu fant veien inn til meg slik at jeg kunne finne din blogg - for her var det jo helt fantastisk. jeg leste innlegget ditt nedenfor om det å være morløs....og da fikk jeg tårer i øynene. jeg er nemig også morløs....og kjente meg igjen i så mye av det du skrev. min mamma døde for snart 1 og et halvt år siden - og jeg savner henne hver dag.
    jeg likte bloggen din - og følger med videre.
    klem klem

    SvarSlet
  28. Shit det er fedt!!!! Jeg er helt blæst væk af den gennemførte stil, detaljerne og den lækre sammenhæng...
    Blev også narret ved første kig - og troede det var et sukkehus - så den effekt er der i hvert fald:) Er Alberte ikke lykkelig??
    Helt sit eget det værelse..
    Man skulle ha' giftet sig med en der er så dygtig i træarbejde - der slår en lærer vist ikke helt til;)
    Hvor er det smukke tapet fra - det er jeg ikke faldet over før?
    Dejlig aften til jer.
    KH Anne

    SvarSlet
  29. Det er sat'me fedt! I tog også røven på mig med det "dukkehus", det er virkelig virkelig fedt lavet.
    Kh Sine

    SvarSlet
  30. Pip... de lækre runde knager/tavler er vel ikke nogle I sådan sælger ud af vel? Jeg mindes at huske at du tidligere solgte mindre knager, som din mand havde lavet - er det helt skævt?
    Kh Sine

    SvarSlet
  31. Gud, hvor er det en genial og nytænkende løsning!Måtte se billederne flere gange før jeg så det faktisk var værelset og ikke et fint dukkehus. ;)

    SvarSlet
  32. Aj, hvor er det godt lavet! Jeg viser tømrermand det med det samme han er hjemme - genial idé til vores børneværelse som også er småt!

    SvarSlet
  33. Det er SÅ mega fedt, vil også rigtig gerne se MANGE flere billeder:-)

    SvarSlet
  34. Hej Heidi,
    Hvor er det dog det aller FEDESTE børneværelse jeg nogensinde har set!! Alle pigers drøm, ligemeget hvilken alder de har - selv jeg ville gerne bo der. Hvor har du fået det super fede tapet henne? Vi har lige fået ny lejlighed og skal have noget tapet på den ene væg på lillepigens værelse, men har bare ikke kunne finde det helt rigtige, før nu. Jeg MÅ bare have fingre i det, så hjælpe mig venligst. Og tillykke til jeres lille prinsesse med det SUPER FLOTTE værelse, din mand er godt nok dygtig.. (Og du har været god til at skabe den helt rigtige dukkehus-stemning med indretning osv.)
    Mange hilsner fra,
    Kamilla

    SvarSlet
  35. Super fedt børneværelse. Er helt vild med det.
    Fandt den her blog, hun har noget i samme afdeling, som også er helt vildt blæret :-)

    http://medudsigt.blogspot.com/2010_05_01_archive.html

    SvarSlet
  36. Det er så fint, så fedt, super cool.
    Sengen kan den holde til en voksen (godnatlæsening) og hvis, vil du fortælle hvordan.
    Min datter på fem har så lille et vær. og desværre har vi ikke så højt til loft. Men det kunne være fint med en halvhøj seng, så der kunne være plads til legetøj/hule under...

    SvarSlet
  37. hello heidi,
    i'm totally in love with this room! and with your inspiring blog as usually.
    i hope it's ok, if i show your work in my blog (heileheilewelt.blogspot.com). please tell me if you don't like it (moonboogie@gmail.com)
    lot's of greetings, mirij

    SvarSlet
  38. Hejsa.
    Nu har jeg efterhånden kigget på det fine pigeværelse mange gange. Det er super fint!!!!
    En super smart løsning til et knapt så stort værelse.
    Jeg har lige et spørgsmål.
    Er det krydsfiner din mand har bygget med?

    Venlig hilsen Fie

    SvarSlet
  39. Hej

    Det er foerste gang at jeg laeser din blog, og jeg kan slet ikke stoppe :-) Jeg er specielt glad for at have fundet dette indslag, jeg skal til at dekorere min datters vaerelse og leder med lys og lygte efter noget laekkert tapet, og det her er bare et hit, Tak

    Dine fotos er super fine, dejlig blog

    Mvh Kathrine

    SvarSlet
  40. waow hvor er det fedt, så ønsker man helt at man var barn igen.

    SvarSlet
  41. Hvor er det bare FINT altså! Jeg blev jo så faktisk skuffet over, at der ikke var flere billeder - du lovede jo næsten et halvt hundrede af slagsen ;-) så kom endelig med flere! :-)

    SvarSlet
  42. Hej med Jer
    Jeg kan se der er kommet en del kommentarer siden jeg har været ved dette indlæg sidst, tak for dem de gør mig meget glad :)

    SvarSlet
  43. Hej....
    Det er et helt fantastisk pigeværelse i har lavet der,-
    Jeg sender en tanke tilbage på mit ungpigeværelse og ved med sikkerhed, at netop dette værelse ville have gjort mit tøse hjerte glad, hvis jeg havde været den heldige ejer!!

    SvarSlet
  44. Det er et virkelig fint pigeværelse. Det er jeg meget inspireret af:)
    Jeg har været inde på Urbis hjemmeside, og jeg kan ikke finde tapetet. Ved du hvad det hedder eller hvor man ellers kan få det?
    TAK!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tapetet er fra isak, måske kan du finde en forhandler på deres hjemmeside :) og tak for din kommentar

      Slet
  45. Har lige fundet vej til din blog...
    Og hopper lige på bølgen: fedt fedt fedt og waouuu... et super pigeværelse ;)
    Hilsner fra en Ny Fast læser...

    SvarSlet
  46. Hold nu op hvor er det er FEDT!!!! værelse.... Sådan et ville jeg gerne give til Villa, hvis vi dog bare var ferm på fingrene og havde nogle flere penge;)

    SvarSlet
  47. Hvor er det bare smukt med smukt på! Jeg bliver helt misundelig på min datters vegne haha :)

    SvarSlet
  48. kan godt se der er mange der har skrevet, men hvilket værelse. wau....

    SvarSlet
  49. Hej. Det er utroligt flot. Vi er i gang med at designe en op til vores hems. Må vi ikke spørge hvilken type træ du har brugt til at lave trappen/reolen?

    SvarSlet
  50. Hej:-). Hvor er det flot. Må jeg ikke spørge hvilken type træ - og tykkelse I har brugt til trappen/reolen?
    Mvh

    SvarSlet