Sider

Undskyld

04 april 2010

 

men jeg havde da helt glemt lodtrækningen i går, nu er vi på vej til barnedåb så lodtrækningen blev hurtigt overstået over morgenmaden.
Thomas valgte 2 tilfældige tal på havregrynen nemlig 11 og 4

så nr 11 der skrev og ønskede sig fuglen, får selvfølgelig den så Christina/Rappedikke, den kommmer til dig

og når 4 der har plads til de rare mænd må være dig Sille fra frøken Sille

Søde damer send mig en mail

Undskyld forglemmelsen i går og hastværket i dag
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Sikke smuk din blog er! Jeg faldt tilfældigt over den, men har straks meldt mig som fast læser. Jeg kommer helt sikkert tilbage hertil. God påske!

    SvarSlet
  2. Nej hvor dejligt. De sjove mænd skal jeg nok finde en plads til.

    Der er bare lige det, at jeg har ledt og ledt, og kan ikke finde din mailadr? Det er nok bare mig der er blind. Det sker tit :)

    SvarSlet