Sider

Farvel og tak

26 august 2010

til dette skønne kamera, som jeg, til trods for alle dets fortrinligheder, aldrig blev rigtig dus med. Måske fordi, det i virkeligheden, var tasken jeg var allermest vild med. Jeg har en ting med leica, det er nørdet men jeg synes virkelig det er lækre sager. Det var mit "på farten kamera", den eneste "klasse" jeg kunne overkomme økonomisk i det mærke,  alligevel endte jeg altid med at slæbe mit vores spejlrefleks med, fordi billederne ganske enkelt bliver bedre. Jeg synes det lille leica var for fint at have liggende i skuffen, så nu er det solgt videre. I stedet har vi fået nyt objektiv, hvis jeg ikke havde så travlt ville jeg tage en masse skønne billeder, men det må vente.  Lige nu er det en dags undervisning der skal forberedes
Til gengæld leger Thomas ;)

Jeg tror nok det er fordi lukketiden er så lang at han har nået at tegne med en lygte. Udover man kan bruge sine aftener til at tegne med lys, kan det tage billeder i vidvinkel, hvilket betyder jeg kan få mere med af rummet.
Velkommen til, ih hvor jeg glæder mig til at lære dig at kende

5 kommentarer:

  1. Heldige asen:)

    DEt der lysshow ser ret flot ud!

    KRAM
    Lis

    SvarSlet
  2. Umm... lækkert med nyt udstyr! Og jeg kan godt forstå, at du faldt for tasken til "det lille" kamera.
    kh Mette

    SvarSlet
  3. Hvor lækkert. Det der lysshow ligner et hjerte og et "h" - tilfældigt??
    God fornøjelse med grejet.
    god weekend - Christina

    SvarSlet
  4. Hej Heidi.. Må jeg spørge hvad du fik for dit skønne Leica kamera...?
    Kh Mia

    SvarSlet
  5. Hej med Jer
    Tak for Jeres kommentarer, det Er skønt med nyt udstyr, nu venter jeg bare på at få tid til at bruge det.
    Mia jeg fik 2500 for mit leica. Der er kommet 2 nye modeller siden "mit" og det gør jo noget ved prisen. Håber du har det godt, vi ses vel snart til bryllup :)

    SvarSlet