Sider

loppefund

11 marts 2011

Her er nogle af vore indkøb, det gamle toiletskab er jeg allermest glad for. Det skal altså ikke males, jeg synes det er så fint som det er, måske giver jeg det lige en gang sæbevand ;) der er også indkøbt et spejl . men lige nu er det skilt ad. Lysekronen kunne jeg iøvrigt ikke finde, da jeg ville fotografere den, det mest nærliggende sted at kigge var i bilen og sørme om den ikke stod der, det er jo trods alt kun en uge siden vi købte den. Det vi egentlig kom efter var et "gulvskab" ala det vi rent faktisk fik og et skrive bord og måske en lysekrone. Da vi kørte hjem spurgte min søde mand, øhhhh hvad skal vi egentlig bruge det lille skab til? grinende måtte jeg tilstå at det havde jeg slet ikke overvejet, jeg vidste bare det måtte med hjem. Egentlig måtte det gerne bo i stuen hvis det kun stod til mig, men det passer vist også ret godt over Albertes skrivebord, som vi godt nok ikke har (og ikke ved hvad er) endnu.
ja lysekronen er fotograferet i de omgivelser der nu var, en papkasse i et bagagerum

jeg nåede desværre ikke at tage billeder inden jeg grundede de møbler der skal males

7 kommentarer:

  1. Nogle ting kan man bare ikke køre fra...det er nogle rigtig fine fund!

    SvarSlet
  2. Labre fund. Ih, jeg vil også have sådan et fint toiletskab. Grøn misundelse herfra ;)

    SvarSlet
  3. Ja super lækre fund og så syntes jeg de to malings-farver er skønne!

    SvarSlet
  4. Lækre fund og super lækre farver. Og sikke godt gættet af mig med tapetet! Jeg tror vi har et skab akkurat magen til..
    Jeg så godt bjergby-manden har åbent i weekenden, men jeg er alene hjemme med Selma hele weekenden, og jeg er ikke lige sikker på at hun gider kører helt til Randers og kigge på lopper med mig:-)

    Rigtig god weekend..

    SvarSlet
  5. Ej hvor sjovt, jeg købte et skab nøjagtig magen til for et par uger siden! (Og nu kan jeg se, at Christina endda har endnu et!)
    Dette skab har jeg endnu ikke fundet det rette sted til, men jeg har da for nyligt hængt to andre små op. Ikke i stuen, men over mit skrivebord. Og der hænger de godt.

    SvarSlet
  6. Dejlige fund - især toiletskabet er jeg ret vil med! Godt du ikke maler det, for det er fint som det er.

    SvarSlet
  7. Kære Maiken
    Nej vel, jeg kunne ihvertfald ikke køre fra det lille skab og nu kan vi jo ikke undvære det!

    Kære Malene
    det er altså også fint, men jeg kan "høre" der er mnege der har dem, så der er sikkert også et til dig :)

    Kære Anne
    Jeg håber altså også det bliver godt, jeg er også ret vild med farverne, det havde jeg nok ikke troet for 2 år siden :) jeg tror jeg havde den ene farve på væggen i 80erne

    Christina
    Godt gættet :) Det er ikke sikkert Selma synes det er verdens bedste ide, men vi har altid kaffe på kanden :)

    Ida
    Det ser så fint ud med dine skabe over bordet, jeg var lige inde og lure :) du er vist god til at finde gode sager

    Anne
    Jeg er slet ikke i tvivl, det skal ikke males. Det hvide, sorte og blå passer lige i den sammenhæng det skal bruges

    SvarSlet