Sider

hjemvendt fra 40erne

09 juni 2011

jeg er netop kommet hjem fra fest på arbejdet. Jeg har tilbragt eftermiddagen med at spise småkager med Fru Fernando Møghe, danset på Fru Violets danseskole til tonerne af Misse Møghes klaver og hilst på Arnold og Ulla. Jeg har hørt konsulinde Holm synge og spist Lauras dejlige mad, bestående af suppe, kylling og severinkage. sidst men ikke mindst har jeg klædt om med Gitte Grå og haft Fede som bordherre. Jeg selv, ville være kommet som Daniel, den første dag i Korsbæk med knæstrømper og egen stentrappe. Mit kostume "virkede" ikke. Derfor måtte jeg sent i aftes ændre personlighed, heldigvis til en af mine absolutte yndlingskarakterer.
Nu er jeg mig selv igen, i mit eget tøj, det er dejligt for dynen var faktisk lidt varm.

5 kommentarer:

  1. Hvad var anledningen til festen? Ikke at der behøver være nogen ;) Du har da været gennemført.

    SvarSlet
  2. Kære Malene
    Anledningen var vist sommer :) det var den årlige sommerfest som arrangeres på skift af teams i huset. I år var temaet matador, og det var hyggeligt.

    SvarSlet
  3. Og du så forrygende ud. Jeg var dybt imponeret af at du holdt dynen om dig, selv under dansen på danseskolen.

    KH
    Rikke

    SvarSlet
  4. Kære Miriam
    Ja er jeg ikke heldig med så gode og sjove kollegaer at de arrangerer den slags :)
    Kære Rikke
    Ihh tak :) det var rigtigt godt arrangeret af Jer, det var sgu sjovt :)

    Ps. Dynes på danseskolen var allermest for at sløre min uduelighed på en danseskole! Utroligt nok har jeg femårsnålen i dans- stakkels danselæreinde, jeg er sikker på der blev udelt håndbajere den dag jeg blev udmeldt:)
    Kh Heidi

    SvarSlet