Sider

30 september 2011

I går måtte jeg skynde mig hjem fra arbejde for at hente Holger i vuggestuen fordi han havde høj feber, i dag har derfor været hjemmedag for Alberte, Holger og jeg. Først i eftermiddags kom Holger ud af nattøjet, ikke en gang en halvsløj som ham kunne blive inde i det gode vejr.
I næste uge har vi ferie, så egentlig er det ret priviligeret at starte ferien med en fridag, at jeg skulle have brugt dagen i går og i dag på at kopiere og gøre klar til undervisningen efter ferien, det tænker jeg ikke på nu, der er heldigvis lang tid til mandag i uge 41.


4 kommentarer:

  1. Rigtig god ferie Heidi, og god bedring til lille Holger. Håber han snart er rask...

    KH Tine

    SvarSlet
  2. ja, jeg har hoert et rygte om, at danmark pt er velsignet m indian summer. vi saa jo ikke meget sommer i de 6 uger vi tilbragte i dk i juli og august, saa det er jer vel undt :)

    god bedring - og ferie!

    SvarSlet
  3. Rigtig god ferie, gid det var mig ;)

    SvarSlet
  4. Kære Tine
    Tak og tak, Holger er heldigvis frisk igen :)

    Et lille øjeblik
    Ja der har været det mest fantastiske vejr, men nu er det vist desværre slut. Ja den danske sommer kunne vist knapt kaldes sommer i år :)

    Hej Maja
    Tak, ja ferie kan man altid bruge

    SvarSlet