Sider

søndag og et tip til hvordan man bygger togbaner i et lille rum

19 september 2011

Vores søndag foregik rigtig meget indendørs. Jeg gik i seng med feber lørdag aften og vågnede op helt vildt snottet, med røde og løbende øjne og lignede en der havde grædt i mindst en uge.
Mens Holger tog en lang middagslur så Alberte og jeg vild med dans. Som det kan ses på billedet, var det ikke hele tiden vi sad tæt under tæppet,  jeg kunne indimellem snige mig til at læse lidt i det nye boligliv, og spottede i deres bagetillæg en citronmåne. Min bedste undskyldning for at bage igen var det høje indhold af C vitamin og så min forkølelse. Kagen blev flad som en pandekage og helt klæg, men kunne udemærket bruges som skyder.  Forresten er jeg frisk igen, jeg tvivler på det var den klæge citronmåne der gjorde udslaget.




7 kommentarer:

  1. Sikke nogle herlige billeder! Godt du er frisk igen, for der er bare ikke noget værre, end at være forkølet. Desværre er det nok hvad man kan forvente med det her efterårsruskevejr, men i så fald vil jeg huske på at en citronmåne kan gøre underværker, for det er jeg sikker på den kan!

    SvarSlet
  2. Det ligner vist en cancan hun har gang i ;) Dejligt du blev frisk så hurtigt.

    SvarSlet
  3. Ha ha ha jeg gad godt se vild med dans sammen med alberte, det ser ikke kedeligt ud!!

    SvarSlet
  4. Ha. Der er vitaminer i selve din tilgang til livet. Det må være dem der har gjort dig rask så hurtigt.

    SvarSlet
  5. Man skal ALDRIG undervurdere virkningen af en citronmåne ;) og skal heller ikke kimse af en lille pep-dans til Vild med Dans! Hihi - hun er herlig!

    SvarSlet
  6. Hej og tak for Jeres kommentarer
    Endelig er det fredag, det har været en af de der uger der nærmest så ud som om den ikke ville få en ende god weekend til Jer alle
    Kh Heidi

    SvarSlet