Sider

nem aftensmad

03 februar 2013

I dag har vi været til fødselsdag med mostre, onkler, tanter, fætre, kusiner, kager, sodavand og masser af leg og snak.

Da vi havde kørt Bedstefar hjem stod den på indkøb og madlavning. Børnene bestilte lasagne. Jeg spiser ikke kød, derfor tænkte jeg at jeg ville forsøge mig med en livet er meget mere opskrift.

Jeg har fået en pakke med krydderier, olier mm fra urtekram. De fleste ting er afprøvet, men jeg manglede endnu at afprøve opskrifterne, der fulgte med godterne. I dag blev det "kylling og fuldkornspasta i en gryde"  dog i en vegetarversion.

Opskriften holdt hvad den lovede og jeg havde aftensmad på mindre end 30 minutter. Det smagte dejligt, også med spidskål, som jeg puttede i i stedet for spinat, som opskriften egentlig foreslår.

Resterne står i køleskabet, klar til madpakken i morgen.  Jeg glæder mig, for Umahro, som står bag opskrifterne lover  nemlig at "resterne bliver til den klart bedste pastasalat, du nogensinde har smagt"



Ingen kommentarer:

Send en kommentar