Sider

pixum og et tip til insektelskende drengebørn

09 september 2013

For snart længe siden fik jeg mulighed for at teste en fotobog hos pixum. Det passede perfekt med at vi lige havde været til den fineste konfirmation hos min niece. Jeg lavede derfor en bog til hende med nogle af alle billederne. Da jeg lige havde lært systemet at kende var det nemt, leveringen gik hurtigt og kvaliteten var helt ok.

Lige nu er Holger fuldstændig optaget af dyr og insekter, vi forsøger at fotografere mange af dem han får øje på, men også dem han fanger. Det gør det nemmere for ham at holde fingrene fra de mest skrøbelige men også at lukke hans fangst ud i naturen igen, hvilket er en fordel både for mig og de ca. 100 bænkebidere, ørentvister, edderkopper og regnorm han kan finde på en eftermiddag.
Nu overvejer jeg om vi skal samle nogle af billederne i hans helt egen bog, og så tror jeg jeg vil benytte mig af at det er muligt at skrive tekst til billederne.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar