Sider

Gæt hvad jeg skal

20 februar 2010

8 kommentarer:

  1. Det skal du da vel ikke... Hvor er du en heldig kvinde. Kan du nusse Kasper Eistrup lidt fra mig!
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Lucky you...!! Jeg glæder mig til DM på tirsdag.. YIiiR ;)

    SvarSlet
  3. Årh, hvad?! sikken en heldig kartoffel du er!

    SvarSlet
  4. Hey, Heidi...Sån' en billet ville da være en perfekt Give Away???

    SvarSlet
  5. :) Ja er jeg ikke heldig ? fra min søde mand. Nu skal vi bare have afsat 2 børn, hvoraf den ene helst ikke sover aften og nat :) nogen frivillige ???

    SvarSlet
  6. Hej igen. Jeg lod mig (igen) inspirere af dig, så nu er kærestens fødselsdagsgave i hus. jeg har ikke kunne finde på en god ide til ham, men Kashmir er helt perfekt og nu glæder jeg mig også :)

    Jeg tør iøvrigt godt melde mig som frivillige. Vi er i hård træning med 20 måneders uro om aftenen og natten, men den sidste uges tid er der (endelig) kommet lidt mere ro - helt vidunderligt :)
    kh Mette

    SvarSlet
  7. Det bliver da også fantastisk :)
    Jeg havde faktisk tænkt at købe billetter til Thomas i fødselsdagsgave, men han kom mig i forkøbet :)
    Hvor er det dejligt for jer at der endelig kommer lidt ro på, vi rykker lige så stille fra 23.30 til 22 og nu til 21.15 og selvom 21 ikke er tideligt vidste vi "i starten" slet ikke hvad vi skulle bruge al den tid til:) nu vil vi ha mere! Tænk når begge børn sover kl.20 (sådan bliver det forhåbentlig)

    SvarSlet