Sider

Fugl

24 maj 2010


Mens jeg lavede aftensmad sad Alberte og puslede. Jeg hørte godt hun gik i min forbudte skuffe med lim osv. men for at få fred til at lave aftensmad lod jeg faktisk som ingenting. Da maden var færdig havde hun simpelthen lavet en fugl.... helt alene. Oven i købet er den klippet med en lillebitte neglesaks fordi det var den hun kunne finde :)
Når hun pludselig viser sådanne ting frem, synes jeg for det første hun er blevet frygtelig stor og for det andet strejfer det mig at jeg helt sikkert er blandt de 80% af alle forældre der mener deres barn kan lidt mere end gennemsnittet.

6 kommentarer:

  1. 80% - hvad med de sidste 20% :-) ?

    Det er da også flot gjort!

    SvarSlet
  2. Der findes åbentbart realistiske forældre der mener deres børn "bare" er ganske gennemsnitlige :)

    SvarSlet
  3. Den er vildt sød! Ville være rigtig fin i en ramme...

    SvarSlet
  4. Det er SÅ skøn en fugl... jeg hører også blandt de 80% ;D

    SvarSlet
  5. har også allerede en kasse fyldt af 'helt-særligt-fine' tegninger og figurer som min store 3års-tøs har fabrikeret... Så count-me-in blandt de 80!!!

    SvarSlet
  6. Hvor er den fantastisk - hun hører så absolut til de helt specielle børn der er og kan mere end gennemsnittet - helt lige som mine tre krudtugler ;o)
    Jeg må lige spørge til dit fine foto af perler... hvad er det for perler - de er så flotte ? Smil fra Stine.

    SvarSlet