Sider

Bornholm Bornholm Bornholmertur sælges

24 maj 2010

har du ferie i uge 22 og har du altid drømt om at komme til Bornholm, så er det her da lige noget for dig :)
Mine forældre skulle have været på Bornholm fra 31.5 til til 3.6 men er desværre forhindret pga sygdom.
Derfor vil de gerne sælge deres billetter som inkluderer
Færge fra Ystad til Rønne 31.05.2010 kl.15.30
Færge fra Rønne til Ystad 03.06.2010 kl. 13.45
Ophold på Dueodde badehotel i ferielejlighed.
(2personer og bil)
Billetten sælges for halv pris 1200
se mere her

4 kommentarer:

  1. Jeg har fluks sendt den videre til min svigerinde - det kunne måske være noget for dem!

    Jeg har desværre eksamen 3 ud af de fire dage! Held og lykke med salget.

    SvarSlet
  2. Tak, ja så fik jeg lige en købmandsblog, Jeg kom til at skrive uge 23, men det er jo allerede i uge 22! Held og lykke med eksamen, går ud fra det er dine elever, der skal vise hvad de kan :)

    SvarSlet
  3. Hej Heidi

    Der er en lille hilsen til dig på min blog :)

    SvarSlet
  4. Hej heidi.. Det passede ikke lige ind i deres planer - desværre. Det er både mine egne eksamner - tirs-onsdag - og elevernes torsdag-fredag! Det bliver en dejlig uge at få overstået:-)

    SvarSlet