Sider

Fantastiske fætre

24 oktober 2010

Vi har været til barnedåb i dag, en skøn skøn dag. Det eneste der var en smule at sætte en finger på var vejret. Vejret var såmænd lige meget for os "voksne" der bare ville snakke, spise og drikke kaffe, men det kan være lidt trist for en flok fætre med krudt i r......  De drenge får indimellem skyld for at være lidt for opfindsomme, men jeg er sørme imponeret over deres iderigdom. Fx i dag, da de altså var blevet hentet ned fra et tag, som de ellers ganske naturligt selvfølgelig , når man nu alligevel finder en stige, havde besteget, igangsatte et lille ølkasseløb. (Uh den var lang den smøre, og med flere indskudte sætninger end godt er, men jeg håber I forstår meningen)
Se lige konstruktionen, jeg var slet ikke klar over at lego arbejder så tæt sammen med bryggerierne, målene på lego må simpelthen være udarbejdet i forhold til hulafstanden i en ølkasse.



Jeg kan i øvrigt fortælle at rekorden på at komme rundt om det tilnærmelsesvise Sønderjydske kaffebord ende på præcis 13 sekunder.

6 kommentarer:

  1. Hvor sjovt og MEGET opfindsomt!!!
    Jeg er også imponeret :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  2. Det vil jeg også betegne som ægte opfindsomhed...
    Men er det ikke noget med, at drenge kun brug for en pind og stykke snor for at kunne klare nærmest hvad som helst....!
    -Legobiler dur åbenbart også...;)

    SvarSlet
  3. Ha ha... og havde man da bare tænkt på det, dengang man fik lange arme af at slæbe ølkasser, på div. festivaler... der havde seks lego biler da været guld værd....;))

    SvarSlet
  4. Hej Tante tit
    Jeg har altså grund til at være lidt stolt :)

    Hej Maja
    Ha Ha du har fuldstændig ret :) jeg siger lige til dem de skal huske deres lego, når det bliver festival tid for dem. hmmm nu ser jeg lige pludselig nogle meget lange ranglede unge "mænd" bukket over en legoølkasse for mit indre blik :) de er nu også søde.....

    SvarSlet
  5. Haha! Fantastisk! Det må da helt klart prøves ved næste lejlighed. :)

    SvarSlet