Sider

Undskyld

22 oktober 2010

hvis jeg har lokket Jer i fordærv, I sidder måske lige nu og guffer kage i Jer og selvfølgelig med god samvittighed fordi jeg har proklameret at i dag er kagens dag. Jeg havde ikke tjekket mine kilder ordentligt.
I dette tilfælde min mand (som er meget glad for kage) han påstår han har hørt det i radioen,  efter at have googlet sagen må jeg sige at jeg tror vi har med et eksempel af det der med "man hører hvad man vil høre" at gøre. Desværre er det vist alligevel ikke officielt kagens dag i dag, men hvad gør det, man har vel altid lov til at lave en uofficiel kage dag.
Hvis nogen alligevel har dårlig samvittighed så kom forbi så giver jeg et æble :)

7 kommentarer:

  1. Hæ, her ville der også nemt være et par stykker, som vil stemme for kagens dag :)
    Uhm, sikke en høst - jeg kan næsten dufte dem gennem skærmen!

    SvarSlet
  2. Hellere en kagedag for meget end en for lidt :-)

    Randi

    SvarSlet
  3. Hehe der var han da snu din søde mand. Og man må jo give ham credit for det, for skulle det nu have været kagens dag, havde du jo klart gjort det til en tradition!

    SvarSlet
  4. Men hvem er det i grunden der har tilegnet sig retten til at lave en kagens dag?? En eller anden bager velsagtens - man kunne gætte på Guldbageren? Man kunne også google - men jeg gider ikke! Og så kan man vel ligeså godt give din mand retten til at lægge en hulens masse kagedage fordelt over et helt år:-)

    SvarSlet
  5. Hehe, hvor er de sjovt, Heidi, for jeg plejer nemlig altid at misse kagens dag (er det ikke noget med kage ad libitum på Rådhuset?). Så jeg måtte også lige tjekke om jeg endnu engang havde misset den. Men hey, lad os da indføre endnu en kagedag! Så kan det være, at der er en chance for at jeg husker det :)

    God weekend!

    SvarSlet
  6. Hmmm...synes da også jeg har hørt noget om en officiel kage dag, men det er måske ikke i dag. Hvorfor er alle dage ikke kagedage?

    SvarSlet
  7. Altså i torsdag var det store bagedag, tæller det ikke.?

    SvarSlet