Sider

blog lotteri, vil du ikke være med ?

05 april 2011

I min søgen efter tapet, faldt jeg over den skønne netshop urbis home og design  hvor jeg fandt noget fantastisk tapet fra isak. Det købte jeg selvfølgelig og Pia som står for Urbis var meget sød og gjorde rigtig meget for at få det hurtigt frem til mig (fordi jeg troede vi liiiiige skulle lave Albertes værelse) Nå men,  ikke nok med den gode service, så har hun udlovet denne fine bakke også fra isak som premie i et bloglotteri ( jeg synes vi trænger til et nyt navn for en give away, så jeg har stjålet det norske) jeg trækker vinderen og Pia sender den til vinderen.
Pia har valgt bakken fordi hun synes den passer godt til min blog, det er jeg jo glad for, både fordi den hedder familjen og så selvfølgelig bare fordi den er fin og man bliver lidt glad af at se på den.

Urbis home og design har selvfølgelig også en facebookside, den kan du se her, og det synes jeg du skal gøre, der kan du nemlig følge med når der kommer nye spændende varer, eller få gode ideer til fx. værtindegaver.

Denne gang har jeg ændret lidt i reglerne, jeg er ellers tilhænger af "et lodssystemet" det er nemlig meget nemmere. Men jeg synes Urbis fortjener lidt reklame, derfor er reglerne følgende:
Du får et lod for en kommentar.
Du får et lod for at gøre lidt reklame for konkurrencen på din blog.
Skriv i kommentaren hvor mange lodder du deltager med
Jeg håber I har lyst at lege med

Jeg trækker vinderen søndag 17.4

104 kommentarer:

  1. Nøj,hvor er det en fin bakke. Jeg smider to lodder i lotteri puljen og venter spændt! ;)

    Kh Christina

    SvarSlet
  2. Hej Heidi,
    Jeg vil meget gerne deltage i dit bloglotteri med 1 lod.
    Hilsen Ida

    SvarSlet
  3. Smækker præmie. Jeg er med på 1 lod :)

    SvarSlet
  4. Jeg vil også være med - og 4 er mit lykke tal:)

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare en skøn bakke!!!
    Jeg smider lige et enkelt lod i puljen, jeg kan nemlig ikke rigtig se hvornår lotteriet udtrækkes? Er det bare mig der er lidt blind måske? :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  6. Jeg vil gerne lege med, elsker ISAK og har flere af deres skønne fine sager.. fantastisk streg.. :)

    SvarSlet
  7. Jeg vil helt sikkert gere være med:) 1 lod tak! Og så kan jeg ret godt li' ordet bloglotteri!

    SvarSlet
  8. Virkelig fin præmie og jeg er enig omkring titlen - burde officielt ændres.
    Jeg er med, men 2 lodder.

    SvarSlet
  9. Jeg er også med, med 1 lod...;)

    SvarSlet
  10. 2 lodder til mig. Elsker Isaks design og bakken er super fin

    SvarSlet
  11. Ja, hvor fedt jeg vil totalt gerne være med! (2 lodder) er i øvrigt vild med at du (også) bruger ordet bloglotteri!

    SvarSlet
  12. Ej for en fed bakke. Jeg vil rigtig gerne deltage med 2 lodder. -og ja bloglotteri, lyder faktisk lidt hyggeligere end give away. God ide.

    (du velkommen til at kigge forbi min blog, der er også en lille give away igang)

    mvh kristiane

    SvarSlet
  13. Hold da op en lækker bakke. Er med med 2 lodder.

    Kh Shina

    SvarSlet
  14. Hvor er den bare fin, jeg deltager meget gerne med et lod.

    Kærlig hilsen
    Christina

    SvarSlet
  15. Super fin bakke 1 lod til mig.
    Hilsen Mette

    SvarSlet
  16. De Isak ting er bare lækre og jeg kunne meget godt tænke mig sådan en bakke - prøver med et lod :)
    Og så skal jeg da lige forbi den hjemmeside.....

    SvarSlet
  17. Et lod til den skønne bakke :-) Mette

    SvarSlet
  18. Jeg er klart med på 2 lodder. Den bakke er bare så fin. :)

    SvarSlet
  19. Jeg er da helt sikkkert med på 1 lod:-)

    SvarSlet
  20. Jeg vil rigtig gerne lege med, og deltager med et lod:)

    SvarSlet
  21. Hvor er den bare skøn!
    Jeg er da med på 2 lodder.
    Tina:-)

    SvarSlet
  22. Den er så fiiin. Jeg er med på to lodder.

    SvarSlet
  23. Jeg vil da også være med :) og dejlig ord "bloglotteri" (2 lodder)

    Og tak for dejlig læsning på din blog

    SvarSlet
  24. Skøn bakke - jeg er med på et lod!

    /Lea Binta
    www.truntespalads.blogspot.com

    SvarSlet
  25. Hvor er den fin! Jeg vil rigtig gerne deltage med 2 lodder!

    Hvis du har lyst til at kigge forbi, har jeg også en give away gang på min blog!

    Kærlig hilsen Clara Gry

    SvarSlet
  26. Bloglotteri er jeg med på - den er jo for fin, den lille bakke :) 1 lod til mig

    SvarSlet
  27. Godt med Bloglotteri :-) Vil gerne være med - 2 lodder, tak.
    Kh Stine.

    SvarSlet
  28. WUHUUU Jeg er med - 1 lod ;0)

    Kh. Rikke

    www.housedancegirl.blogspot.com

    SvarSlet
  29. Spændende med blog lotteri.. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.. Super smart bakke.. Den ville passe godt på mit havebord her til sommer.. :-) hi hi

    SvarSlet
  30. Spædende =)
    Jeg vil gerne være med, med 1 lod..

    SvarSlet
  31. helt vild sej bakke!
    1 lod til mig

    margit fra

    creativetail

    SvarSlet
  32. Den bakke er bare vild flot.
    Vil gerne deltage i lotteriet med 1 lod

    SvarSlet
  33. Sikke fine bakker.
    Jeg er med med et lod.

    SvarSlet
  34. Fantastisk fin bakke. Den vil jeg gerne vinde!! Deltager med et lod!
    Smil M..
    maria_ranch@hotmail.com

    SvarSlet
  35. Nøj, hvor er det en fin bakke. Vil mægtig gerne deltage med et lod....Louiselebeck@gmail.com

    SvarSlet
  36. Den er rigtig flot, så jeg vil gerne deltage med et lod :)
    Kh Mette

    SvarSlet
  37. Den er så fin:) Jeg vil også meget gerne være med på et enkelt lod. (Så må vi se om jeg kan lære at balancere med mælkeigle på den ene arm og bakke på den anden;))

    SvarSlet
  38. Hvor er den fin, jeg er på med 1 lod:-)

    SvarSlet
  39. Selvfølgelig to lodd på meg!

    SvarSlet
  40. Den er så fin den bakkke..
    1 lod til mig og masser af krydsede fingre

    SvarSlet
  41. Smukkeste bakke!

    1 lod til mig.

    De bedste hilsner
    Anne Kathrine
    ak-ting@hotmail.com

    SvarSlet
  42. 2 lodder til mig : ) Kh fra Jo

    SvarSlet
  43. Nøj, hvor er det en fin bakke. Smider 1 lod i puljen :)

    SvarSlet
  44. Jubii ... ISAK er SÅ fint!
    Jeg nupper 2 lodder :)

    SvarSlet
  45. Super flot. vil meget gerne være med :) 1 lod tak :)

    SvarSlet
  46. Jeg vil rigtigt gerne være med på 1 lod :)

    SvarSlet
  47. Jeg vil rigtig gerne være med på 1 lod
    kathrineL5@hotmail.com

    SvarSlet
  48. Kjempefin premie!! Jeg tar 1 lodd og krysser fingre og tær! Har ikke egen blogg enda men det kommer :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlet
  49. Jeg er med med et lod :)

    SvarSlet
  50. Uh - den kunne jeg godt bruge. Jeg smider 2 lodder i puljen :)

    SvarSlet
  51. Jeg har ingen blog, men vil rigtig gerne vinde den fine bakke :) 1 lod fra mig.

    www.ligeisynet.dk

    SvarSlet
  52. Hvor er jeg glad for I vil være med :)

    SvarSlet
  53. Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod.

    SvarSlet
  54. Ih, så fin! Den vil passe noget så fantastisk i vores bakkesamling :) Jeg linker fra min blog, så vil gerne bede om 2 lodder :)

    SvarSlet
  55. Hvor er den bakke skøn, jeg vil gerne deltage med et lod.

    SvarSlet
  56. Den familie må godt flytte ind hos mig :) Jeg deltager med et lod...

    SvarSlet
  57. Deltager gerne med 2 lodder :)

    SvarSlet
  58. Jeg vil gerne deltage med et lod og linker også til lodtrækningen :)
    Klem fra
    mette

    SvarSlet
  59. Deltager gerne i dit bloglotteri med 1 lod.

    SvarSlet
  60. NØØØJ. 1 lod til mig tak.

    SvarSlet
  61. ej hvor er den bare fin den bakke!
    er med på 1 lod :)

    SvarSlet
  62. Är helt förälskad i de fina brickorna som jag sneglat på ett tag... 2 lotter vill jag ha.

    SvarSlet
  63. super. 1 lod til mig, tak.

    kh Laura

    SvarSlet
  64. Hvor er den skøn den bakke. Må gerne blive sendt i min retning (selvom vi har en dreng ved navn Isak herhjemme i forvejen:), så jeg deltager med 2 lodder:O)

    SvarSlet
  65. Ihh vil gerne være med med 1 lod i dette yderst lækre bloglotteri :-) Håber håber håber jeg er heldig... 
    Det er SÅ skøn en bakke!!!

    SvarSlet
  66. Jeg er meget gerne med på 2 lodder, den er SÅ fin:-)

    Jeg har netop selv skudt en giveaway igang (bloglotteri er faktisk et meget sejere ord:-))
    kig endelig forbi

    Kh Ninna

    SvarSlet
  67. Damn, den er skøn! Haps. 2 lodder til mig:)

    SvarSlet
  68. Haps haps haps, den kunne være SÅ fin herhjemme. Deltager meget gerne

    SvarSlet
  69. Skøn bakke, hvem drømmer ikke om at være en del af sådan en familie :-)

    Jeg deltager rigtigt gerne i lotteriet med et enkelt lod...

    SvarSlet
  70. I really like, I hope for the best.
    2 ticket
    http://inga2010.blogspot.com

    SvarSlet
  71. Den er jo VILDT fint! :) Et lod til mig, tak!

    SvarSlet
  72. Smukt!! Jeg vil gerne bede om 1 lod, tak.

    kh

    SvarSlet
  73. Neeeej hvor er den fin, den vil jeg gerne have til at pynte i mit køkken. Smidder 2 lodder i puljen.

    KH Berit

    SvarSlet
  74. Åh, hvor er den retroskøn og lækker. 1 lod til mig, tak.

    SvarSlet
  75. Jeg vil gerne deltage med et lod.

    SvarSlet
  76. Hmmm nu kan jeg ikke huske om jeg har smidt et lod i puljen. undskyld hvis jeg har Heidi, ellers gør jeg det nu :)

    Kh Anne

    SvarSlet
  77. Jeg skynder mig også at deltage med et lod - Hvis du har lyst afslutter jeg også en give away imorgen:-)

    SvarSlet
  78. Hej Heidi - jeg er med på to lodder.. hold op det er en lækker gevinst... Knus C

    SvarSlet
  79. Springer lige til i 11. time med 1 lod - hvor er det bare en LÆKKER bakke, og så synes jeg desuden at 'blog lotteri' lyder meget hyggeligere end give away! ;-)
    Ha' en fantastisk aften.
    Kh. Jane

    SvarSlet
  80. Jeg vil også gerne være med på 1 lod.

    SvarSlet
  81. Jeg smider lige et lod i puljen;)

    SvarSlet
  82. Jeg deltager med 2 lodder, og håber jeg er den super heldige vinder af den skønne præmig.
    Tak for en god blog!

    SvarSlet
  83. Jeg mangler den så meget! To lodder til mig, og jeg glæder mig til at vinde! :)

    SvarSlet
  84. jeg er da helt sikkert også med på den her :) 1 lod til mig :)

    SvarSlet
  85. Jeg snupper lige 1 lod :)

    SvarSlet
  86. Det er vist en fejl jeg ikke har meldt mig noget før. Godt du skrev en reminder. 1 lod til mig.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  87. jeg er da lige med på et lod også!

    SvarSlet
  88. Vil meget gerne nå at være med - snupper et enkelt lod :)

    SvarSlet
  89. Deltager med et enkelt lod. Spændende!

    SvarSlet
  90. Hov - har jeg ikke glemt at være med??? 1 enkelt lod til mig - vinderloddet, tak ;-) Kram fra Lisbeth (p.s. - elsker din fine karse-påske-header!)

    SvarSlet
  91. Sådan en skøn bakke må man da forsøge at vinde! Jeg deltager med et lod :)

    SvarSlet
  92. Åhh isak laver så vidunder skønne sager.. jeg er med :)

    SvarSlet
  93. Jeg vil gjerne ha ett lodd:)

    SvarSlet
  94. Flot,flot, et lod til mig ;O)

    SvarSlet
  95. Jeg kan da bist lige nå det, det er en vidunderlig familie der er på Bakken, ligner de mon nogen vi kender?

    SvarSlet
  96. Åhh mon jeg kan nå det? Jeg deltager med 1 lod....det er da den fedeste bakke i mands minde!!!2 lodder:)

    SvarSlet
  97. Jeg forsøger lige at nå med - og deltager med 1 lod.

    Camilla

    SvarSlet
  98. Camilla du er med og nu må jeg vist hellere få trukket en af de 131 "lodder"
    Jeg skriver lige om lidt :)

    SvarSlet