Sider

undskyld jeg har været uærlig

17 maj 2011

eller sådan føles det ihvertfald. Det er det der billede af vores have som jeg viste her ikke. Altså jeg siger ikke det er verdens flotteste have I ser på billedet, men det ser efter min overbevisning lidt idylisk ud.
Legehuset ER perfekt og bygget af min dygtige mand og det praler jeg gerne af. Men haven, det er altså for tykt at lade jer tro at billedet er repræsentativ for vores have. Godt nok er min blog mest reserveret til det pæne i mit liv og det holder jeg fast i, men sidde med følelsen af at lyve, det vil jeg altså ikke! Det hele ser anderledes ud når man kommer tæt på. Måske netop derfor, er der tidspunkter hvor jeg holder allermest af min have når jeg ser den fra terrassen med en kop kaffe i hånden.




6 kommentarer:

  1. Ukrudt eller ej, så har I altså en meget misundelsesværdig have. OG legehus :)

    SvarSlet
  2. Jeg er glad for at se, at der også er ukrudt i din have.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  3. der er jo også noget smukt ved ukrudt! Jeg har selv masser af det :D

    SvarSlet
  4. Jeg synes faktisk også at ukrudt kan være rigtig fint og charmerende.

    Og jeres have ser rigtig hyggelig udm legehuset har virkelig sat gang i mine havedrømme igen :)

    SvarSlet
  5. Kender det godt den der med kaffen og terassen og så lige lidt solskin, så er selv den mest tilgroede(læs min) have, helt perfekt...;)

    SvarSlet
  6. :-) jeg synes at det er skønt og befriende at du ikke bruger alt din tid på at fjerne alt dit ukrudt, det er meget bedre at du bruger tiden på alle de andre skønne ting du laver. Men som nogen af de andre skriver så er ukrudt med til at give haven en naturlighed og vildnis som jeg synes er skøn.

    Synes du har en hyggelig have, og respekt til manden over at han lige fikser legehuset, håber på at min får lavede et til Amalie i år!

    Louise

    SvarSlet