Sider

gaver til mor, far og børn

23 juni 2011

mor det er jo mig og jeg har taget min i brug, resten af familien må vente til weekenden.
Jeg er hjemme med Holger som nærmest ikke sov i nat, pga ørepine. Alberte er også hjemme så der bliver nusset godt om den unge herre. Vi var en tur omkring lægen som kunne konstatere en mellemørebetændelse, alt imens drengen hoppede, sang, underholdte og underminerede min fortælling om en smertefuld nat. Alberte og jeg konstaterede at Holger, trods diagnose, godt kunne tåle et smut forbi  yndlingsbutikken efter fredagssnolder og det løse. Lægen kunne iøvrigt fortælle at en mellemørebetændelse kan forsvinde spontant og gør det i 80% af tilfældene ved så små. Derfor ingen penicilin til den glade dreng. Vi har dog handlet smertestillende til natten.


4 kommentarer:

  1. Det er typisk, den effekt har lægen også på mit barn!

    SvarSlet
  2. Åhh, ikke flashe de mandler...må ha'...NU!

    SvarSlet
  3. Hvor synd for ham med mellemørebetændelse, men typisk at sidde ved lægen med et "rask" barn,der bare smiler og pludrer, det har jeg også gjort tit.... God bedring med ham:-)

    SvarSlet
  4. Kære Rikke
    Ja det er typisk :) Alberte hat lavet samme nummer ved vagtlægen engang, men dejligt han ikke er helt ødelagt for det gode humør fortsatte faktisk.

    Kære Majken
    Det bliver heller ikke helt nemt at lade dem være indtil det bliver weekend

    Fru Schou
    Ja det er da synd, særligt om natten, jeg håber det "spontant" forsvinder snart ... :) vi fik faktisk en recept med, så vi ikke skal sidde og vente ved vagtlægen i tilfælde af det bliver rigtigt slemt i weekenden. Det er en god sikkerhed at have

    SvarSlet