Sider

søndag

23 oktober 2011

Formiddagen var af en eller anden grund svær at komme igennem, måske skyldes det rod, bunkerne af vasketøj, stenene der jo SKAL lægges i indkørslen, rod, det tykke lag af støv i vindueskarmen der ikke længere kunne ignoreres, rod og to trætte børn. Efter en masse oprydning, "opdragelse" (jeg mener vist skælden ud) rengøring, frokost, middagslur og en film i sofaen for Alberte, så livet meget lysere ud. Pludselig bød søndag på hjemmebag med friske dadler, fine blomster på kirkegården og planer for det fine grafik fra hende her



5 kommentarer:

  1. Når enden er god, er alting godt :)

    SvarSlet
  2. Godt I fik en dejlig søndag alligevel. Og hold da op en masse opg aver I fik krydset af.

    Kh Shina

    SvarSlet
  3. Super skønne billeder. Med lækre farver der matcher hinanden på de forskellige billeder.knus

    SvarSlet
  4. kære Allesammen
    Tak for Jeres kommentarer, jeg har så travlt i disse dage at jeg hverken får blogget eller kommenteret, men tak fordi I har taget jer tid :) og nu kan jeg se jeg ikke kan logge på?
    men det er altså mig Heidi ;)

    SvarSlet