Sider

nyt betræk tik voksi 2

21 oktober 2011

Der har været stille på bloggen, det har der været af en helt bestemt grund, den hedder voksi. Min søde veninde har fået dejlige tvillinger,  i en impulsiv indskydelse blev det afgjort at der skulle et par voksibetræk til i gave. Jeg har tidligere lavet et til Conrad, der nu er storebror, og når jeg laver noget der bliver modtaget så fint som det gjorde dengang, så får jeg lyst til at lave mere.
Jeg lokkede nogle veninder med på at vi splejsede til stoffet og brugte gode kontakter til at fremskaffe et mønster. Det betyder jeg har lånt et mønster af Christina som Lis har produceret, det er jo fantastisk med den mulighed.
Jeg har målt, klippet, strøget, målt og syet i et væk. Jeg har været på arbejde, men hvor har jeg hygget mig. Her af resultatet af voksi betræk til to søde tvillingepiger, som jeg havde bestemt ikke skulle være ens, men alligevel passe godt sammen, de skal trods alt dele barnevogn. Bemærk iøvrigt mit første møde med patchwork, det er faktisk ret så hyggeligt at sy i hånden.




24 kommentarer:

  1. Hvor er de blevet gode Heidi! Du er en god veninde!
    Rigtig god weekend til jer

    SvarSlet
  2. De er virkelig flotte! Synes de passer rigtig fint sammen :)
    Lavede selv et betræk til en DuniDuo sidste år, så jeg ved hvor stort et arbejde det er.
    - Godt gået!

    SvarSlet
  3. Wauw hvor er de flotte, sikke et arbejde!
    Det er da en perfekt tvillingegave!

    SvarSlet
  4. Imponerende arbejde. Det giver vist sig selv, hvordan de blev modtaget :)

    SvarSlet
  5. Fantastisk stykke håndarbejde! Kan kun betyde glade modtagere.

    Kh Shina

    SvarSlet
  6. fantastisk fine og sikke en herlig veninde du er!

    SvarSlet
  7. Wauv - heldige tvillingemor!

    SvarSlet
  8. Sejt syet! Sikke et stort arbejde det har været. En god veninde, det er du helt sikkert:)

    SvarSlet
  9. Imponerende fin gave til veninde-tvillingerne! :)

    Min arve sleebee er gået i stykker, så jeg overvejer kraftigt om jeg synes det kan betale sig at lave et nyt betræk. :)

    SvarSlet
  10. Jeg havde godt undret mig over hvor indlag med dine flotte billeder blev af :-)

    Men hvor er de flotte, de voksiposer, Heidi... og hvor er du bare så dygtig.

    Billedet med babyhånden er smukt smukt smukt...

    KH
    Rikke

    SvarSlet
  11. Hej Heidi, Hvor er de bare blevet fine:) Det er jo et kæmpe arbejde...

    SvarSlet
  12. De er virkelig imponerende flotte! Jeg kan slet ikke blive færdig med at kikke :)
    Sikke et arbejde og sikke en gave!

    SvarSlet
  13. Hold da helt op for et arbejde! Og hvor er de bare blevet flotte!

    SvarSlet
  14. Hvor er de bare blevet skønne Heidi! Det fik du da hurtigt klaret! Heldige veninde og heldige tvillinger:)

    SvarSlet
  15. Sikke en heldig veninde (og børn;)... De er da virkelig fine.. Men er også stor fan af den du lavede til storebroren i sin tid!
    God weekend..
    KH

    SvarSlet
  16. Sikke et stykke flot arbejde.

    SvarSlet
  17. Virkelig fine!
    Og man skal altid huske at være sød ved dem med tvillinger for det er mega hårdt arbejde! Pasning, trilning med vogn+børn og mad er kæmpe hjælp. Og jeg er sikker på at fine matchende voksier er falder i god jord!
    Jeg har selv tvillinger på snart 2 og en pige på snart 4 og har en masse links til tvillingeforældre på min blog. Kig her:
    http://bellaogbror.blogspot.com/p/tvillinger.html

    Kh. Mia

    SvarSlet
  18. HVOR ER DE FEDE!! Laver du monstro en mere på bestilling?! :o)

    SvarSlet
  19. Kære allesammen
    Mange tak for Jeres søde ord, jeg bliver helt forlegen, men jeg kan godt lide det :)
    Jeg har, som jeg også skrev, hygget mig med at lave dem, så bedre veninde er jeg altså heller ikke.

    Kathrine
    Jeg bliver stolt over du spørger men nej, Jeg er MEGET dårlig til bestillingsarbejde. jeg har malet engang, også på bestilling, det var jeg rigtig dårlig til, så det ønsker du ikke ;) . Når jeg syr er det altid udsprunget af lyst og en pludselig ide. Men men men du kan garanteret også selv :) ellers ved jeg der er andre du kan få til det.

    SvarSlet
  20. Tak for dit svar! Jeg forstår dig, virkelig. Har det på samme måde... Hvem kender du, som kan gøre det?
    Send mig evt. en mail på katrinebrandborg@hotmail.com, hvis du ikke kan skrive det her :o)

    SvarSlet
  21. :O !!!!!!!Woooew de var LEKKER!!!!!!

    SvarSlet
  22. Hvor er du dygtig og hvor er de fine :-) Hvor ville jeg ønske jeg havde en veninde der kunne sy og var så betænkelig:-)

    SvarSlet
  23. De er godt nok flotte!
    Super blog du har!

    SvarSlet
  24. Wauw! Sikke flotte soveposer. Jeg ville ønske, at jeg også kunne finde ud af den slags :-)

    Hav en god dag. Hilsen Sophia

    SvarSlet