Sider

helt ærligt

05 februar 2012

er jeg allerede træt af sne og kulde. De hjemløse fryser, det bliver farligere og meget mere besværligt at køre bil, vi bruger en masse mere energi på at varme vores hjem op og fuglene dør. Når det er sagt så synes jeg sne er ret så smukt, jeg nyder at der er lys til at fotografere indendørs, jeg har hørt en biolog sige at det ikke er så skidt at der bliver ryddet op i dyrene og så er det jo ret så sjovt at være i sneen. Derfor har vi brugt en del tid udendørs i dag ( men mange pauser indendørs) vi lavede aftensmad på bål men måtte kapitulere og spise det sidste indenfor, det var for besværligt for de mindste hænder at spise med vanter og for koldt uden. Det var koldt at være ude men meget meget hyggeligt og også noget ganske særligt at sidde ved det varme bål midt i sneen, specielt da det blev mørkt.




15 kommentarer:

  1. Ja, det gode ved en hård vinter er, at der ikke er så mange hvepse til sommer ;-)
    Og hold nu op hvor der det bare hyggeligt ud med bål i haven. Kan nu godt forstå at I rykkede indenfor... det er jo bare rocker-koldt!

    SvarSlet
    Svar
    1. nå ja det er lige det med hvepse, det er positivt :)

      Slet
  2. Ej hvor er I gode til at få lavet udendørs aktiviteter! Det lyder super godt med mad over bål, men magelig som jeg er, var jeg nok også trukket indenfor.

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså lørdag var vi stort set ikke uden for en dør ;)

      Slet
  3. Hvor ser det dejligt ud! Men for min skyld må kulden også godt gå væk igen!

    SvarSlet
    Svar
    1. ja nu har vi ligesom fået den kælketur ikke :)

      Slet
  4. Ah, hvor ser det hyggeligt ud med bålmad. :) Vintervejret er super smukt, men min kuldekvote opfyldes altså også relativt hurtigt...

    SvarSlet
    Svar
    1. det var også vældigt hyggeligt, men hænder og fødder har altså svært ved at forblive varme

      Slet
  5. Ja væk med den kulde! Jeg har også allerede fået nok af kolde fingre og tæer.

    SvarSlet
  6. Ej hvor er I seje! Hvor fedt med bål... Måske man skulle lokke med manden;)
    Og ja - sne og kulde... Jeg er ikke træt af det endnu, men jeg trisser jo også bare rundt herhjemme og skal ikke ud og køre;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er imponeret over du ikke synes det er besværligt selvom du er hjemme. Er det ikke vanskeligere at komme ud med barnevognen?

      Slet
  7. Uh hvor lækkert med det bål!!

    SvarSlet