Sider

vi er her endnu

14 oktober 2012

men indimellem  går det hele bare så stærkt at det ikke føles som om der er noget at blogge om, helt sikkert fordi jeg ikke tager mig tiden til at kigge efter.

I fredags holdt vi fødselsdagsfest for Holger og Alberte, både meget forsinket og lidt på forskud, hele weekenden har vi spist rester. Jeg havde bagt alt for meget brød.
I går havde Alberte en veninde på besøg,  hun havde taget en pose æbler med fra sin have. Jeg sagde "tak det er vel nok nogle flotte røde Ingrid Marie" hvortil der blev svaret "nej det er faktisk æbler"
De smagte godt.


I morgen er jeg mor til en på 6 år. 6 år det bliver stort, sikkert nøjagtigt lige så stort som de andre år.

3 kommentarer:

  1. Tillykke med en på 6 år:))) jeg har selv en Alberte på 6 år:))) og det er ikke så ringe;)

    SvarSlet
  2. Hehe, elsker børns umiddelbarhed.

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med fødselsdagsbarnet <3

    SvarSlet