Sider

nå det er bare derfor

17 april 2013

Lad mig lige slå fast at jeg er ikke tilhænger af dem, der bliver personlige overfor vores politikere og synes heller ikke det hører med til debatten om deres politik, hvilken tøj de går i, eller hvilket udseende de har.

Lige nu er jeg dog nødt til at dele noget med jer, fordi jeg synes mit lockoutramte barn sagde noget enormt sjovt i dag.
Hun har i denne uge været slæbt med til alle de faglige møder jeg har været til og i dag var ingen undtagelse. På et tidspunkt, i en pause fra alt den politiske snak, endte vi på det samme toilet.
Når man sidder der er der jo god til til at tænke sig lidt om og ud af det blå udbrød hun "men det er jo nok fordi Bjarne Corydon kun har et øje" jeg svarede "øhh et øje, hvad mener du? Bjarne Corydon har da ikke kun et øje" hvortil hun svarede "jo jeg har selv set ham i fjernsynet og hans ene øje ser altså lidt dødt ud og så kan det jo godt være svært for ham at se hvad der er rigtigt"

Jeg kan ikke få mig selv til at sætte et billede af Bjarne på bloggen. I stedet får i billeder af hvordan godteposerne til køreturene udenbys ser ud, når man har  kollegaer som jeg.






14 kommentarer:

  1. Hehe, der er noget med børn og fulde folk...

    SvarSlet
    Svar
    1. ja :) jeg var faktisk helt færdig af grin resten af dagen :)

      Slet
  2. Ahaha... Åh hvor er hun dog sød! Jeg må tilslutte mig Maiken ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja det var både sødt og ret sjovt:)

      Slet
  3. Hun er god, hende Alberte. Jeg er fan.

    SvarSlet
    Svar
    1. ja men jeg ved ikke helt om hun mente det på den måde hvis jeg skal være helt ærlig, for hun kan jo godt tænke lidt abstrakt og ved egentlig godt at man ikke behøver øje for at tage "rigtige" beslutninger, måske gav det bare mening for hende i øjeblikket :)

      Slet
  4. Åhh altså hvor godt!!

    Og ps. lækre goodies der! :)

    SvarSlet
  5. HAHAHAHAHAHA, hvor er det bare sjovt....!!!! Og toilettet er i sandhed et godt sted at få tænkt ud omkring vore kære politikere :-) :-)
    Tak for dagens grin:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  6. Svar
    1. ja det er dejligt børne logisk, selvom jeg ikke helt forstår det fordi hun faktisk godt kan tænke tingene mere abstrakte nu, men som jeg skrev til Malene gav det sikkert mening lige der :) og det gav mig faktisk lidt at tænke over i forhold til det med at prøve forstå tingene. jeg tror Alberte synes det er enormt mærkeligt at "de voksne" ikke bare bliver enige.

      Slet
  7. Alberte har så evigt ret. Lige nu er det meget svært for Bjarne at se, hvad der er rigtigt.

    SvarSlet
    Svar
    1. JA Ida, det synes jeg også, rigtig svært for ham Bjarne!

      Slet