Sider

ferie

07 februar 2014

så har vi ferie. Det blev en lidt anderledes start på ferien, end vi lige havde regnet med. Alberte ligger syg med influenza. For at få det hele til at gå op med syge børn og arbejde blev Thomas hjemme i morges, mens jeg tog afsted. Nu er jeg hjemme og er gået på ferie, mens Thomas netop er kørt på arbejde. Så engang sent i aften, så starter ferien for os alle 4.

Da jeg kom hjem sov Alberte og Holger og Thomas havde fundet alt vores lego frem, og jeg forstår godt Holgers skuffelse da Thomas skulle på arbejde. Jeg er ikke en legomor. Thomas kan bygge lego i timevis, jeg holder ikke helt så længe. Lige har jeg fx. også sneget mig væk fra byggeriet. Men en dyb indånding så er jeg klar igen.




2 kommentarer:

  1. Rigtig god ferie til jer Heidi.. Lego er noget det jeg godt gider at lege med. Meget hellere end far, mor og børn;) (i det hele taget vil jeg nok hellere strikke, mens børnene leger ved siden af mig, men den går ikke særlig ofte).

    SvarSlet
  2. Tak Christina
    jeg er så kedelig når det kommer til lego. Faktisk kan jeg godt lide at hjælpe til når vejledningen skal følges til punkt og prikke med de nye kasser. Men et helt spisebord hvor man bare skal bygge biler og våben til rollespil med de små figurer det gider jeg ikke :)
    Men når jeg skriver det, så lyder det lidt trist at jeg kun vil følge vejledninger, så jeg vil øve mig på det andet :)

    SvarSlet