Sider

En broget flok

13 februar 2010

I dag har vi været til fødselsdags-fastelavnsfest. Heldigvis da, for Albertes hedeste ønske var i år en prinsessekjole fra fætter BR, den fik hun af flere årsager. Men hvor var det kedeligt bare at hive en kjole ned fra hylden! Gudskelov holdt søde Emma så fest i dag hvor vi alle fik chancen for at gå amok. Om man ville klædes ud var valgfrit, men sådan en chance kan hverken Thomas eller jeg lade gå fra os. På billedet kan I se hvem der forlod vores hjem i formiddag til dejlig fest med Bedstefars hjemmebagte fastelavnsboller.

15 kommentarer:

  1. Nårh, hvor er lillemanden fin:) Super genial gennemført udklædning!

    SvarSlet
  2. Ham den der bette Holger er da simpelthen bare FANTASTISK! :)))

    SvarSlet
  3. Det er da det fedeste familiebillede jeg længe har set, hahaha, hvor er I seje!

    SvarSlet
  4. Super godt billede af hele familien og hvor er yngstemanden bare for nuttet :o)

    SvarSlet
  5. Ejjj, hvor er han fin! Og brillere kan genbruges næster år...så kan han være Harry Potter :-)

    SvarSlet
  6. I er altså bare for skøre...Jeg må sige, at i hitter her hos os, Jes får helt lyst til at tage med til fastelavn i eftermiddag men måske er det lidt malplaceret i Hald forsamlingshus???

    SvarSlet
  7. Hvor er I bare fine! Jeg er især vild med find Holger ideen:) (Håber ikke der nogensinde bliver brug for det...) Alberte er også heldig. Tænk at få så yndig en kjole. Dejligt:)

    (Og og og LÆKRE fastelavnsboller bedstefar har lavet!)

    SvarSlet
  8. Hvor er I fine! Så kær er Holger og tænk at han er med på at have brillerne på! Bollerne ser helt fantastsik lækre ud. Jeg har allerede fået boller til mødregruppe i formiddags, men nu får jeg da helt lyst til at hente sådan nogle dér hos bageren til eftermiddagshygge ;)

    SvarSlet
  9. Hvor ser I dog fantastiske ud alle sammen. Mine kinder krøller af at se jer:)

    Jeg har udelukkende fået fastelavnsboller idag og selvom jeres ser lækre ud, så glæder jeg mig alligevel til kylling i aften:)

    SvarSlet
  10. Hej med jer...
    Det er da bare det skønneste billede!
    Kærligst Stine

    SvarSlet
  11. Det må i glas og ramme. Hvor ser Holger fantastisk ud - og faderen ser farlig ud. Nogle af pædagogerne i vores vuggestue måtte tage deres fastelavnstøj af, fordi børnene var bange. Jeg kunne forestille mig, at de også ville blive bange for ham her:-)

    SvarSlet
  12. Hej allesammen tak for jeres søde kommentarer.
    Vi havde det så sjovt, da vi skulle afsted, Alberte syntes jeg var fantastisk, tænk Jer at have en fe/alfe-mor. Begejstringen varede lige indtil hun opdagede hvor mange af hendes ting jeg egentlig havde lånt, som jeg nægtede at aflevere tilbage på minuttet. Jeg havde spurgt om lov, men det glemmer men når man er 3 år og ens sager pludselig bliver interessante i en anden sammenhæng. Iøvrigt ser min skøre, men fornuftige mand helt forkert ud iført sort mascara, fornuftig striktrøje, halstørklæde og stationcar.

    SvarSlet
  13. Dejlige billeder! Vi holdt også fastelavnsfødselsdag, men de voksne nåede desværre ikke at blive klædt ud. (der var for meget mad der skulle forberedes!)
    Og sikke en kær mindstemand.

    SvarSlet
  14. Kære Heidi

    Mange 1000 tak for de fine, fine knopper, som jeg vandt i din give away. De er simpelthen så LÆKRE. Jeg glæder mig til at hænge dem op på min drengs værelse. Men indtil da går jeg bare og aer dem.

    Jeg håber meget, at I får dem i produktion, for de vil klæde min entre rigtig godt, og de vil være perfekte som gaver. Men altså: 1000 tak!

    Mange hilsner fra Henriette

    SvarSlet
  15. Godt fundet på :) Bedste kostume jeg længe har set - Kan også godt forstå Alberte, det bedste jeg vidste da jeg var lille, var også at vælge prinsessekjole i BR :)

    SvarSlet