Sider

beolit 12

06 marts 2012

der er bagt brownies og lagkagebunde, pizzadejen står i køleskabet og gaverne er i hus. I morgen har Thomas nemlig fødselsdag. Han læser indimellem med her på bloggen, så derfor skriver jeg ikke hvad han får, men havde vi haft et lidt andet gavebudget tror jeg han ville være blevet glad for denne lille ting fra B&O. Jeg synes ikke altid de har været lige heldige med deres nyere design, men denne gang har Cecilie Manz været inde over og det synes jeg er helt godt.









5 kommentarer:

  1. Så den på en messe... Man går bare rundt med Tlf lommen og så spiller den med en fantastisk lyd... Det er så absolut en "" need to have"...

    SvarSlet
  2. Ja den må også godt stå i min stue. Tillykke til Thomas i morgen (om fire minutter faktisk!!).

    SvarSlet
  3. Ja, den er vildt flot. Den passer helt sikkert også ind hos os.

    SvarSlet
  4. Årh manner, den er lækker! Tillykke med manden.

    SvarSlet
  5. Hej med Jer
    den er ret fin ikke, men den gaveThomas fik er nu også ok, selvom den ikke var helt så fornem og så kan jeg låne den og det er jo heller ikke helt skidt :)

    SvarSlet