Sider

Siden sidst

17 marts 2013

Jeg har jeg haft "problemer" med mit billederedigeringsprogram. Ikke et eneste billede (mere) kunne jeg klemme ind, derfor er det lidt tid siden jeg har været her sidst. Nu er der blevet ryddet (lidt) op i billederne, så der er plads til (lidt) flere.

Siden sidst, har vi holdt fødselsdag og det lykkedes mig at bage mislykkedes kanelsnurrer, heldigvis smagte de ok.

Alberte har haft et par hjemmedage med ondt i maven, derfor passede det perfekt at Sylvanian Families sendte hende nyt til samlingen. Alberte leger generelt ikke ret meget med legetøj, men hendes samling af de små dyr er efterhånden ret stor. Det ærger mig lidt, når det bare står uden at blive brugt. Det kunne en ny kano og en sygedag heldigvis lave om på.

Kanoen er egentlig en del af en ny serie der hedder "vinter i eventyrland" Det synes Alberte var underligt, for som hun sagde "er det rimeligt svært er sejle i kano, når vandet er frosset til is om vinteren" Kanoen passede, for hende, meget bedre til sommer og camping og lejrskoler, så det blev den brugt til. Alt blev fundet frem og sorteret og stillet op, og de dyr der ikke var i skole, passede kagebutikken eller klædte om, de var på lejrtur og nu er det hele blevet interessant lidt igen.












2 kommentarer: