Sider

pompdelux og kähler villa dining

23 september 2013

min søndag brugte jeg i selskab med en del andre bloggere hos Kähler Villa Dining i Aarhus. Det var Pompdelux der inviterede og i meget hyggelige og fine omgivelser blev vi præsenteret for deres kollektion af børnetøj. Der var fine ting imellem, og jeg endte da også med at købe lidt.

Kjolen på nederste billede fik Alberte, men derudover er det primært basisting jeg har bestilt. De har et godt udvalg af både fine stribede og ensfarvede t-shirts med stolpelukning til drenge og til fine priser.

Hvis Holger ikke allerede havde vinterovertøjet i hus kunne denne flyverdragt også godt have fristet.

Det var en hyggelig eftermiddag i godt selskab, men hold da op jeg ærger mig over at jeg ikke fik smagt medaljen.





4 kommentarer:

  1. Av ja, den medalje skulle du have sat tænderne i! Den er godt nok nysselig og pæn. Ligesom dine billeder, de er altid en fornøjelse!

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Ida tak :) ja en nysselig medalje, det er det rigtige ord.

      Slet
  2. Åh ja, hvor ser det lækkert ud - og den der medalje, uhmmm...

    SvarSlet
    Svar
    1. Der var virkeligt lækkert Anita engang vil jeg derud og spise, det må være godt.

      Slet